søndag 7. mars 2010

noproblem-nystart

Hei, så har også jeg laget en blogg.

Jeg heter Torunn Eide Dokken og de av dere som kjenner meg og min familie, vet at vi er noe over gjennonsnittet opptatt av hus, renovering og interiør. Jeg skal legge ut bilder på "før og etter Dokken" som noen så humoristisk har sagt. dere ser her hva som kan gjøres med et gammelt hus bare beliggenheten er på plass. At våre to barn er bitt av samme basill og er igang md sine første renoverings prosjekter i en alder av 23 og 21 år er jo heller ikke akurat vanlig.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg, dette skal bli spennende å følge med videre på! Det gleder meg å kunne ønske deg og din datter (og evt en gjest til om du ønsker det) hjertelig velkommen på vår føråpning av CC vest-butikken!! Sees på torsdag!

    SvarSlett